You are currently viewing بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته تهران
توان ماشین پویا بیست و پنجمین نمایشگاه چاپ بسته بندی و ماشین آلات وابسته

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته تهران

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته تهران از ۲۲ تا ۲۵ آذر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. پیرو سنوات قبل امسال نیز شرکت توان ماشین پویا در این نمایشگاه شرکت نموده است. پیشاپیش مقدم شما عزیزان را به غرفه این شرکت، واقع در سالن ۳۸ گرامی میداریم.

توان ماشین پویا بیست و پنجمین نمایشگاه چاپ بسته بندی و ماشین آلات وابسته

ایران با داشتن ۸۰ میلیون نفر جمعیت و رشد بی وقفه در صنعت و ارتباطات، با تقاضای بالایی برای تکنولوژی های جدید در صنعت چاپ و بسته بندی، محصولات و خدمات مرتبط مواجه است. به عنوان یکی از بزرگترین رویدادها در خاورمیانه و یکی از مهمترین ها در این صنعت در ایران، نمایشگاه تجهیزات چاپ و بسته بندی ایران نقش موثرترین وسیله برای ایجاد و حفظ روابط  میان صنعت چاپ و بسته بندی ایران و صنعت چاپ و بسته بندی بین المللی است.

 

توان ماشین پویا همراه مشتریان

هدف ما از حضور در این نمایشگاه ایجاد بستری مناسب برای برقراری ارتباط با مشتریان عزیز و به کارگیری تکنولوژی روز دنیا در ماشین آلات این مجموعه می باشد. تا بتوان با تکیه بر دانش مهندسین این شرکت و پیوند آن با آخرین تغییرات صنعت چاپ و بسته بندی، خدمات بهتر و با کیفیت تری را ارائه نماییم.
توان ماشین پویا با سابقه  بیش از ۳۰ سال در زمینه‌ طراحی و ساخت انواع ماشین آلات صنعت چاپ و بسته بندی توانسته­ است تا کنون دستاوردهای مهمی در این زمینه کسب کند. از میان تولیدات این شرکت می توان به ماشین برش رول به رول، ماشین برش رول کوچک، ماشین کوتینگ، ماشین چاپ فلکسو و روتوگراور،‌ ماشین شیتر و انواع تجهیزات و قطعات صنعت چاپ و بسته بندی اشاره نمود.
 

نمایشگاه چاپ و بسته بندی در زمان جدید

غفاری‌ رهبر، رییس اتحادیه صحافان تهران، با اشاره به دومین سال تغییر زمان برگزاری این نمایشگاه اشاره داشتند نمایشگاه بیست و پنجم نیز مانند سال گذشته زمان برگزاری به آذر ماه تغییر یافته تا همپوشانی سال نو میلادی و نمایشگاه تهران نیز بر طرف شود تا شاهد حضور شرکت‌ها و برندهای معتبر بین‌المللی در این نمایشگاه باشیم و از ظرفیت آن‌ها در این رویداد بهره ببریم.
وی همچنین از توجه به موضوعات آموزشی نیز خبر داد و یادآور شد: ستاد برگزاری نمایشگاه همچنین در حال تدارک برنامه‌های جانبی آموزشی با رویکردی جدید است و درصدد است با حضور کارشناسان و استادان خبره حوزه چاپ مسائل و موضوعات مرتبط با این حوزه را به مخاطبان و علاقه‌مندان آموزش دهد.
 

  • Post author:

دیدگاهتان را بنویسید