ماشین آلات چیپر

CHIPPER MACHINES

ماشین آلات چیپر که به آنها «ماشین چوب خرد کن» و یا «چوب چیپس کن» نیز می گویند بهترین گزینه برای باغداران به منظور مقابله با آثار انبوه شدن چوب حاصل از هرس نمودن درختها در باغ از جمله آتش سوزی، لانه سازی جوندگان و تکثیر حشرات است. با استفاده از دستگاه چوب چیپس کن میتوان پس از هرس نمودن شاخ و برگ و خاشاک تر و خشک درختها، چیپس چوب تولید نمود.
چیپس چوب منبعی غنی برای بهبود خاک است که با ایجاد سایه بر روی خاک و جلوگیری از رسیدن نور به دانه علف های هرز مانع رشد آنها می‌گردد. علاوه بر آن، این محصول با ایجاد یک لایه طبیعی، رطوبت خاک را حفظ نموده و باعث صرفه جویی در مصرف آب میگردد و میتواند به عنوان لایه پوششی برای جلوگیری از تماس محصولاتی همچون توت فرنگی با کود و خاک مورد استفاده قرار گیرد.
در نهایت میتوان چیپس چوب را برای تزئین فضای باغچه، باغ و ویلا و یا به عنوان سوخت به کار برد.

کاربرد ماشین آلات چیپر:

آراستگی باغ:

شما به عنوان یک باغدار می توانید به منظور زیبا سازی، پاکیزگی و کنترل تجمع جوندگان و حشرات از شاخه های درختان هرس شده چیپس چوب تولید نمائید و در نهایت از چیپس چوب تولید شده کسب درآمد کنید!

چیپس چوب پوشش

پوشش گیاه:

یکی از کاربردهای چیپس چوب، ایجاد پوشش برای خاک ،مثلاً در گلدان گلهای آپارتمانی یا در باغها، می باشد. میتوان چیپس چوب تولید شده را بسته بندی نمود و برای فروش به مراکز گل و گیاه و یا به صورت مستقیم به باغها عرضه نمود. کافی است مزیت چیپس چوب را بر روی برچسب چاپ و روی بسته بندی بچسبانید تا علاوه بر اطلاع رسانی، بسته بندی زیباتری ارائه نمائید. چیپس چوب دارای مزایای بسیاری می باشد. مثلاً موجب غنی سازی خاک میگردد و یا با ایجاد پوشش بر روی خاک، مانع تبخیر شدن آب ذخیره شده در آن می گردد؛ به عنوان یک پوشش طبیعی بر روی کود مورد استفاده قرار میگیرد که برای گیاهان بوته ای مثل توت فرنگی لازم است.

چیپس چوب پوشش

دودی نمودن:

از کاربردهای چیپس چوب امکان استفاده از آن برای دودی نمودن است. چوب 100% طبیعی با عطر دل نشین آن طرفداران خاص خود را دارد. خصوصا اگر بتوانید در هر بسته، نوع خاصی از چیپس چوب با عطر های مختلف ارائه دهید. مثلاً چیپس چوب با عطر سیب، چیپس چوب با عطر افرا و …

چیپس چوب دودی

مشخصات فنی:

ویژگی مقدار
ظرفیت
۲۰۰ کیلوگرم در ساعت
وزن
۸۰ تا ۹۰ کیلوگرم
ابعاد
۷۰۰ × ۶۰۰ × ۵۵۰
سوخت
بنزین، برق یا گازوئیل
قطر چوب
تا ۷۰ میلیمتر
ضخامت چیپس چوب
۲ تا ۳ میلیمتر
نوع چوب
خشک و تر

فیلم عملکرد ماشین:

دانلود کاتالوگ ماشین:

دانلود کاتالوگ به حجم ۴۰۰ کیلوبایت